Tuesday, December 21, 2010

حسنہ کی آپ بیتی یا پاپ بیتی

ہائی یہ کہانی میری دوست کی ہے جو وہ آپ لوگوں سے شیئر کرنا چاہتی ہے آئیں اس سے ہی سنتے ہیں
میرا نام حسنہ ہے میں کراچی کی رہنے والی ہوں میں ایک شادی شدہ خوبصورت عورت ہوں میرے 2 بچے ہیں میرے شوہر انگلینڈ میں جاب کرتے ہیں اور ہر 2 سال کے بعد آتے ہیں جس کی وجہ سے میں ہمیشہ پیاسی رہتی ہوں یہ واقعہ 2 سال پہلے کا ہے میں اپنی سیکس کی پیاس کی وجہ سے بہت پریشان تھی شوہر کو ڈیڑھ سال ہوا تھا مجھ سے گۓ ہوتے میں فل گرم تھی ایک دیں میں اپنی چھوٹی بہن کے گھر گیئ جو کہ میرے گھر کے قریب ہی تھا وہاں میں نی اس کے دیور کو دیکھا تو مجھے اچھا لگا میں نے اسی وقت سوچا کہ اس سے دوستی کرنی چاہیے وہ بھی مجھ میں دلچسپی لے رہا تھا اس کا نام فیروز ہے شام کو میں اپنے گھر آگئی میں نے رات کو اس کے نام کی انگلیاں اپنی گرم چھوت میں ڈالیں. پھر کچھ دن بعد میری بہن اور اس کی ساس کو ایک شادی میں لاہور جانا پڑااور اس کے گھر میں دن کو صرف فیروز رہتا اور شام کو میرے بہنوئی بھی آجاتے بھن کے جاتے ہی ایک دن بعد میں ان کے گھر چلی گئی گھر میں صرف فیروز تھا. میں نے جب ڈور بیل دی تو اس نے دروازہ کھولا میں اس کے گھر چلی گئی تو اس نے پیچھے سے آواز دی بھابھی تو نہیں ہیں وہ اور امی کل لاہور چلی گئی ہیں میں بولی ہاں مجھے معلوم ہے میں تو صرف یہ دیکھنے آئی ہوں کہ تم کو کسی چیز کی ضرورت تو نہیں تو اس نے کچھ نہیں بولا شاید وہ بھی یہی چاہتا تھا کہ کوئی اس کے ساتھ رہے میں اس کے کمرے میں گئی وہاں میں نے بولا تم کو کسی چیز کی کمی تو نہیں اس نے بولا کوئی خاص نہیں پھر ہم باتیں کرتے رہے پھر میں نے اس کو بولا کہ میں تمہارے باتھ روم استعمال کرسکتی ہوں اس نے بولا ہاں حسنہ باجی کیوں نہیں میں باتھ روم گئی اپنے سارے کپڑے اتارے اور نہانے لگی پھر کچھ دیر بعد میں نے صرف قمیض اور شلوار پہنی برا نہیں پہنی اس کو گرم کرنے کے لئے جب میں بھر ای تو وہ کمپیوٹر پر گیم کھیل رہا تھا میں اس کے سانے بیٹھ گئی اور بال سکھانے لگی تولئے سے اس کی نظر میری گیلے مموں پر پڑی تو ایک دم اس کا منہ کھلا کا کھلا رہ گیا لیکن وہ منہ سے کچھ نہیں بولا اور کن انکھیوں سے مجھے دیکھتا مجھے معلوم تھا کہ میرے
d/34 کے ممے اس کو پاگل کرہے ہیں پھر میں نے اپنے بالوں کو باندھا اور اس کو بولا دوپہر کے لئے کچھ ہے تو اس نے بولا بازار سے کچھ لے آؤنگا میں بولی او کچن میں. میں کچھ پکا دوں تو اس نے بولا ٹھیک ہے پھر ہم کچن چلے گئے میں نے دوپٹہ بھی نہیں لیا اس کی حالت کو دیکھ کر مجھے بھی مزہ آرہا تھا ہم چکن کڑاہی کے موڈ میں تھے جب ہم کچن میں تھے تو اس نے میری گانڈ کو ٹچ کیا لیکن میں کچھ نہیں بولی میں برتن صاف کرتی رہی وہ کسی نہ کسی بہانے سے آکر مجھے ٹچ کرتا کچن میں گرمی بھی بہت تھی جس کی وجہ سے مجھے پسینہ آرہا تھا جس کی وجہ سے میں بھیگ گئی تھی اور میرے ممے اس کو ایک بار پھر سے صاف نظر آرہے تھے پھر میں نے کڑاہی پکانی شروع کی تو اتنے میں لائٹ بھی چلی گئی اور ایگزاسٹ بھی بند ہو گیا تو گرمی سے برا حال ہوگیا میں پسینے میں شرابور ہوگئی فیروز بولا باجی بوہوت گرمی ہوگئی ہے میں بولی ہاں اس نے بولا میرا تو جی چاہتا ہے کہ اپنی ٹی شرٹ اتاردوں میں بولی اتاردو اب مجھ سے کیا شرمانا تو اس نے اپنی شرٹ اتاردے میں اس کے بنے ہوتے خوبصورت بدن کو دیکھ کر حیران ہوگئی پھر اس نے بولا باجی آپ بھی اپنی قمیض اتارلو گرمی ہے میں بولی پاگل ہو کیا اس نے بولا کیوں میں بولی تم کو میرا بدن نظر آجانے گا اس نے بولا ابھی کونسا نظر نہیں آرہا میں نے پوچھا کیا نظر آرہا ہے اس نے کہا آپ کے بریسٹ آپکا پورا بدن پلیز اتار دیں نا میں بولی تم اتار دو وہ میرے قریب آیا اور مجھ سے ٹچ ہوکر میری قمیض کو اٹھا دیا اور مموں پر ہاتھ پھیرتے ہوتے میری قمیض کو اتاردیا میرے ممے اس کے سامنے ننگے تھے پھر کھانا تیار ہوا تو میں بولی اب کھانا کہاں ہے تو اس نے بولا کہ میرے روم میں چلو ہم وہاں گئے کھانا کھانےکے بعد ہم نے برتن واپس کچن میں پوھونچاۓ میں جب برتن دھونے میں مصروف تھی تو فیروز نے قریب آکر اپنے لنڈ کو میری گانڈ سے ٹچ کیا اور بولا حسنہ باجی آپ بہت خوبصورت ہیں میں بولی یہ کیا کرہے ہو اس نے بولا آپ سے پیار پھر اس نے ایک دم میری شلوار کو کھنچ کر اتار دیا میں ایک دم ننگی تھی اس کے سامنے پھر اس نے مجھے گود میں اٹھا لیا اور مجھے اپنے کمرے میں لے گیا اور مجھے اپنے بد پر پھینک دیا میری چوت بھی گیلی تھی میں نے اس کو بولا تم بھی ننگے ہوجاؤ اس نے بولا میرے شارٹ کو تم ہی اتارو میں نے اٹھ کر اس کے شارٹ کو نیچے کردیا اور اس کے لنڈ کو دیکھ کر پریشان ہوگئی 8 انچ کا لمبا اور موٹا لنڈ اور اس کے لنڈ کا ٹوپہ بہت موٹا تھا جس کو دیکھ کر میرے منہ اور چوت میں پانی بھر آیا میں نے اس کو ہاتھ میں لے کر مسلا تو اس نے مجھے بولا تم لیٹ جاؤ میں لیٹ گئی تو اس نے میرے مموں کو چوسنا شروع کیا چوستے چوستے وہ میری چوت کی طرف گیا اور اپنی زبان کو میری چھوٹ پر رکھ دیا اور خوب چوسنے لگا 5 منٹ تک اپنی زبان سے میری چوت کو چودتا رہا پھر اس نے اپنا لنڈ میرے منہ پر رکھا اور بولا کھوسو میں بولی میں لنڈ نہیں چوستی تو اس نے بولا نخرے نہیں کر رنڈی اور زبردستی میرے منہ میں ڈال دیا میں بہت مشکل سے سانس لے رہی تھی پھر اس نے مجھے پھر سے لٹایا اور اپنے لنڈ کو میری چوت پر رکھ دیا اور اندر ڈالنے لگا ڈیڑھ سال سے ان چدی چوت تھی تو اس نے ایک زور دار جھٹکا دیا تو اسکا آدھا لنڈ میری چوت میں چلا گیا اور میں چلا اٹھی اوئی ماں مر گئی اس نے ایک اور جٹکا دیا تو سمجو میری چوت پھٹ گئی میری آنکھوں میں آنسو آگئے لیکن وہ رکا نہیں اور میری چوت کو اپنے لنڈ کے خوب سٹروک لگاتا رہا میرے منہ سے آوازیں نکل رہی تھی چودو مجھے زور سے چودو مجھے اپنے بچے کی ماں بناؤ میری چوت کو پھاڑ دو اس نے بولا تو میری رنڈی ہے کتیا تیری بھن بھی میری رنڈی بن گئی ہے تم تو اپنی بہن سے زیادہ سیکسی ہو تمہاری چوت بہت نرم اور گرم ہے وہ مجھے 20 منٹ تک چودتا رہا میں اس دوران 2 بار فارغ ہوئی پھر اس نے بولا میں فارغ ہونے والا ہوں کہاں ڈالوں اپنا پانی میں بولی اندر ہی ڈال دو پھر میں اور وہ ایک ساتھ ہی فارغ ہوتے اس نے میری چوت کو اپنی منی سے بھر دیا
پھر دونوں ہی تھک کر بیڈ پر گر گئے ہم دونو کا پسینے سے برا حال تھا کچھ دیر آرام کرنے کے بعد ہم نے ساتھ باتھ لیا وہاں بھی اس نے میری چوت کو پھر سے چود ا پھر میں نہانے کے بعد اپنے گھر چلی گئی اور میں بہت خوش تھی کہ میری چوت کی پیاس بجھ گئی تھی
.
اس دن کے بعد میں اپنی چوت کو بہت بار فیروز سے کے لنڈ سے چدوایا

1 comment: